ŻYWA LEKCJA HISTORII
3-ego listopada b.r. uczniowie naszej szkoły zgromadzeni w sali gimnastycznej w warunkach reżimu sanitarnego mieli okazję wziąć udział w „żywej lekcji historii”, której szkolnym koordynatorem był p. Tomasz Groch (nauczyciel historii). Jej tematyką były Podróż do Starożytnej Grecji i Rzymu oraz Długi wiek XIX – droga do niepodległości Polski. Klasy 4-7 miały okazję przenieść się w czasie do Starożytnej Grecji i Rzymu, tym samym poznając zwyczaje panujące w tamtych czasach, stroje pochodzące z epoki oraz uzbrojenie greckiego hoplity i rzymskiego legionisty. Natomiast ich starsi koledzy prześledzili drogę do odzyskania niepodległości przez Polskę.
Każda z inscenizacji wywarła ogromne wrażenie na uczniach, szczególnie tych, którzy wzięli w niej bezpośredni udział. „Żywa lekcja historii” to projekt, który nie tylko przyczynia się do kształtowania postawy patriotycznej, ale także uczy szacunku wobec innych kultur i tradycji.