__________________________________
ROK SZKOLNY 2025/2026
__________________________________
SERDECZNIE WITAMY PO WAKACJACH!
ZAPRASZAMY NA PYSZNE OBIADY PRZYGOTOWANE PRZEZ WYKWALIFIKOWANY PERSONEL KUCHENNY.
W roku szkolnym 2025/2026 wydawanie obiadów rozpocznie się od 8 września br. /poniedziałek/.
Harmonogram wydawania obiadów:
Uczniowie klas 1-3 spożywają obiady pod opieką Wychowawcy poza głównymi przerwami obiadowymi wg wcześniej ustalonego z Intendentem harmonogramu udostępnionego w gablocie przy jadalni.
/ PO 4 LEKCJI / I PRZERWA OBIADOWA - KLASY 4-6 11.30-11.50 /20 min./
/ PO 5 LEKCJI / II PRZERWA OBIADOWA - KLASY 7-8 12.35 -12.50 /15 min./
/ PO 6 LEKCJI / III PRZERWA OBIADOWA dla klas kończących po 6 lekcji tj. 13.35-13.45 /10 min./
- Cena obiadu wynosi 5,00 zł (słownie: pięć złotych).
- Warunkiem wydania obiadu jest zarejestrowana na podanym rachunku bankowym terminowa wpłata za dany miesiąc.
- Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem do 10 dnia każdego miesiąca /wyłączając m-c wrzesień - przedłużenie do 19.09.2025 /piątek/.
- Wpłaty dokonuje się na indywidualny rachunek bankowy (IWM), który zostanie wygenerowany po złożeniu przez Rodzica DEKLARACJI zgłoszenia ucznia na obiady w stołówce szkolnej. Po zarejestrowaniu DEKLARACJI wydenerowany numer konta zostanie przekazany na wskszany w DEKLARACJI e-mail. /WAŻNE!/
- Wszystkie dotychczasowe Indywidualne rachunki bankowe (IWM) tracą ważność, będą wygenerowane nowe.
- W treści przelewu należy wpisać: imię i nazwisko dziecka.
- W przypadku nieterminowej wpłaty zostaną naliczone odsetki, które należy wpłacić najpóźniej przy kolejnej bieżącej wpłacie za obiady. Informację o wysokości odsetek można uzyskać u Intendenta szkoły.
- Obiady odwołujemy w aplikacji iOpłaty - strona intrnetowa iOpłaty. W przypadku awarii systemu odwołanie obiadu można zgłaszać tefonicznie pod numerem Intendenta 58 302 23 91 wew. 120 lub na adres e-mail i.klopocka@sp58.edu.gdansk.pl Odpis będzie uwzględniony od dnia następnego, po zgłoszeniu. Zgłoszenie innym torem skutkuje brakiem odpisu.
- Przy zgłaszaniu odwołania obiadu należy podać imię i nazwisko dziecka, klasę, datę nieobecności. Odwołania dokonuje Rodzic (opiekun prawny).
- Należność za odwołane obiady zostaje zarachowana w poczet wpłat za następny miesiąc.
_______________________________________________________________________
__________________________________________
____________________________
____________
__