__________________________________

ROK SZKOLNY 2025/2026

__________________________________

SERDECZNIE WITAMY PO WAKACJACH!

ZAPRASZAMY NA PYSZNE OBIADY PRZYGOTOWANE PRZEZ WYKWALIFIKOWANY PERSONEL KUCHENNY.

W roku szkolnym 2025/2026 wydawanie obiadów rozpocznie się od 8 września br. /poniedziałek/.

Harmonogram wydawania obiadów:

Uczniowie klas 1-3 spożywają obiady pod opieką Wychowawcy poza głównymi przerwami obiadowymi wg wcześniej ustalonego z Intendentem harmonogramu udostępnionego w gablocie przy jadalni.

/ PO 4 LEKCJI /     I   PRZERWA OBIADOWA - KLASY 4-6       11.30-11.50 /20 min./

/ PO 5 LEKCJI /   II   PRZERWA OBIADOWA - KLASY 7-8         12.35 -12.50 /15 min./

/ PO 6 LEKCJI /   III   PRZERWA OBIADOWA dla klas kończących po 6 lekcji tj.  13.35-13.45 /10 min./

  1. Cena obiadu wynosi 5,00 zł (słownie: pięć złotych).
  2. Warunkiem wydania obiadu jest zarejestrowana na podanym rachunku bankowym terminowa wpłata za dany miesiąc.
  3. Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem do 10 dnia każdego miesiąca /wyłączając m-c wrzesień - przedłużenie do 19.09.2025 /piątek/.
  4. Wpłaty dokonuje się na indywidualny rachunek bankowy (IWM), który zostanie wygenerowany po złożeniu przez Rodzica DEKLARACJI zgłoszenia ucznia na obiady w stołówce szkolnej. Po zarejestrowaniu DEKLARACJI wydenerowany numer konta zostanie przekazany na wskszany w DEKLARACJI e-mail. /WAŻNE!/
  5. Wszystkie dotychczasowe Indywidualne rachunki bankowe (IWM) tracą ważność, będą wygenerowane nowe.
  6. W treści przelewu należy wpisać: imię i nazwisko dziecka.
  7. W przypadku nieterminowej wpłaty zostaną naliczone odsetki, które należy wpłacić najpóźniej przy kolejnej bieżącej wpłacie za obiady. Informację o wysokości odsetek można uzyskać u Intendenta szkoły.
  8. Obiady odwołujemy w aplikacji iOpłaty - strona intrnetowa iOpłaty. W przypadku awarii systemu odwołanie obiadu można zgłaszać tefonicznie pod numerem Intendenta 58 302 23 91 wew. 120 lub na adres e-mail i.klopocka@sp58.edu.gdansk.pl  Odpis będzie uwzględniony od dnia następnego, po zgłoszeniu. Zgłoszenie innym torem skutkuje brakiem odpisu.
  9. Przy zgłaszaniu odwołania obiadu należy podać imię i nazwisko dziecka, klasę, datę nieobecności. Odwołania dokonuje Rodzic (opiekun prawny).
  10. Należność za odwołane obiady zostaje zarachowana w poczet wpłat za następny miesiąc.

_______________________________________________________________________

__________________________________________

____________________________

____________

__